Pro vozy bez dostatečného prostoru v podbězích a za kolem. Jednoduchá montáž z vnější strany kola. Pokud se podíváme na hlavní unikátnost sněhového řetězu König K-Summit, jedná se o nejpromyšlenější konstrukci, která aktuálně na našem trhu existuje. Jde o vnější řetěz určený na každý automobily, který se pyšní tím, že nezasahuje za kolo. Je tedy ideální i pro automobily s nižšími podběhy, které přesto potřebují dosáhnout na sněhu či na ledu lepších vlastností, než jenom s použitím zimních pneumatik.... Celý popis

Koupit za 10 990 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

Pro vozy bez dostatečného prostoru v podbězích a za kolem. Jednoduchá montáž z vnější strany kola. Pokud se podíváme na hlavní unikátnost sněhového řetězu König K-Summit, jedná se o nejpromyšlenější konstrukci, která aktuálně na našem trhu existuje. Jde o vnější řetěz určený na každý automobily, který se pyšní tím, že nezasahuje za kolo. Je tedy ideální i pro automobily s nižšími podběhy, které přesto potřebují dosáhnout na sněhu či na ledu lepších vlastností, než jenom s použitím zimních pneumatik.

Pro vozy bez dostatečného prostoru v podbězích a za kolem. Jednoduchá montáž z vnější strany kola.
Pokud se podíváme na hlavní unikátnost sněhového řetězu König K-Summit, jedná se o nejpromyšlenější konstrukci, která aktuálně na našem trhu existuje. Jde o vnější řetěz určený na každý automobily, který se pyšní tím, že nezasahuje za kolo. Je tedy ideální i pro automobily s nižšími podběhy, které přesto potřebují dosáhnout na sněhu či na ledu lepších vlastností, než jenom s použitím zimních pneumatik.
Upravený a zesílený model pro hybridní automobily a elektromobily.
Že jsou řetězy König K-Summit skutečně propracovaným modelem, dokládá také unikátní západkový systém. Ten působí jako násobič síly, díky čemuž je usnadněno samotné nasazení, a to v rámci jedné jediné zastávky. Celý systém je doplněný také pružinami, které primárně slouží k tomu, aby byly omezovány dynamické síly a tím samotný řetěz dokonale dosedl na plochu pláště vaší pneumatiky.
König K-Summit se pyšní konstrukcí, která nabídne střídavě uspořádané destičky, které jsou vyrobeny z moderního vstřikovaného plastu. Tyto destičky umístěné na běhounu pneumatiky jsou vybaveny také hřeby z tvrdého kovu. Ty umožní mnohem lepší záběr na ledu, na kterém také zlepšují celkové jízdní vlastnosti. Dané destičky jsou spojeny řetězovými články, které jsou pro dosažení maximální možné pevnosti zhotoveny ze slitinové oceli. Pro dosažené lepšího přenosu výkonu a jízdních vlastností jsou součástí řetězů Thule König K-Summit také svařované výztuhy.
Kromě špičkové funkčnosti a unikátní konstrikce je to také jistota bezpečnosti, kdy se samotný řetěz montuje na originální matici či šroub kola. Tím je eliminována případná krádež. Aby byla montáž co nejjednodušší, je samozřejmostí barevné kódování, které je vysvětleno v návodu. Ten je spolu s praktickou taškou součástí balení. Na rozdíl od ostatních typů řetězů nevyžaduje König K-Summit ochranné prvky eliminující poškrábání disků. U tohoto řetězu nedochází v tomto prostoru k jakémukoliv kontaktu.
K-Summit Max je ideálním řešením pro BEV vyžadující řetěz bez vnitřních prvků, zkonstruovaný tak, aby vydržel namáhání generované aplikací na elektricky poháněná vozidla.
Elektrifikace je jistě jedním z hlavních trendů, který zachvátí, ne-li naruší automobilový sektor. Stále více výrobců zjišťuje, že doplňuje svou řadu vozidel ICE (spalovací motor) o řadu MHEV ( Mild Hybrid Vehicle  ), HEV ( Hybrid Vehicle  ), PHEV ( Plug-in Hybrid Vehicle  ) nebo plně elektrifikovaný BEV ( Bateriová elektrická vozidla  ) vozidla.
Konstrukční rozdíly mezi elektrifikovanými vozidly a vozidly poháněnými ICE jsou přímo úměrné stupni elektrifikace vozidla. Ve skutečnosti mají BEV poháněné výhradně elektřinou zcela přepracovanou architekturu ve srovnání s vozidly se standardním motorem nebo nižšími stupni elektrifikace (MHEV, HEV a PHEV). Posledně jmenované jsou ve všech směrech vozidla ICE s různými úpravami, ale bez zásadních změn.
S příchodem BEV využili výrobci vozidel příležitosti a přehodnotili typická konstrukční omezení, která charakterizovala vozidla, která jsme do nedávna řídili. Rozdílů mezi BEV a ICE je mnoho a na jejich výčet by nestačil článek. Výrobce König se v tomto případě zaměřujeme na ty, kterých se týkají sněhové řetězy a jejich použití: točivý moment a hmotnost vozidla. Stručně řečeno, BEV poskytuje okamžitě více točivého momentu a vyznačuje se větší hmotností. Tyto vlastnosti ovlivňují chování určitých výrobků, které se používají na taková vozidla, včetně pneumatik, ale také sněhových řetězů.
Z tohoto důvodu König ve spolupráci s některými z nejprestižnějších výrobců BEV vyvinuli specifické řešení pro povrchovou montáž, König K-Summit MAX . Na rozdíl od K-Summit a K-Summit XL je nový K-Summit MAX vybaven zesíleným běhounem, který se dokáže lépe vyrovnat s dynamickým namáháním generovaným elektricky poháněnými vozidly.
Tyto sněhové řetězy splňují homologace a certifikace Ö-Norm 5117, UNI 11313, TÜV.
Parametry:Sklopná ramena pro snadné uskladnění v důmyslné tašce.Automatické uvolnění: anoSamonapínací: anoPřídavné trny pro záběr na ledu: anoCelková ochrana litých ráfků: anoABS/ESP kompatibilita: anoVysoký jízdní komfort a záběr na sněhu: anoUchycení na matici nebo šroub kola: ano
Tyto sněhové řetězy jsou vhodné pro:R16 225/65R16 245/60R17 225/60R17 235/55R17 245/55R18 215/55R18 225/55R18 235/50R18 245/50R18 265/45R18 275/45R18 295/40R19 215/50R19 235/45R19 245/45R19 265/40R19 275/40R19 305/35R20 215/45R20 235/40R20
Zobrazit více

Parametry

Výrobce König

Podobné produkty